Pod jaki Urzad Skarbowy podlega firma z ulicy Konstruktorska 6 w Warszawie
Nigel
2006-06-14 06:25:24 UTC
Witam

pytanie (chyba glownie do ludzi z Warszawy), jak w temacie.

Z gory dziekuje za informacje

pozdrawiam
Marcin
Ghosia
2006-06-14 07:24:35 UTC
Hm ale nawet nie podales co to za firma bo podanie samej ulicy niewiele daje
(nie wiem jak to jest w Warszawie) ale to zalezy od struktory firmy jesli to
S.A. to mozliwosci moze byc kilka bo inny Urzad bedzie ze wzgledu na ulice a
inny ze wzgledu na akcjonariat (np jesli jest udzial podmiotu zagranicznego
i uczestniczyl w tworzeniu kapitalu).
Nigel
2006-06-14 11:36:13 UTC
Post by Ghosia
[...]
Coz, nie sadzilem, ze jest to tak skomplikowane :)
Ale juz uzupelniam dane
Pelna nazwa: Hoopla.pl spólka z ograniczona odpowiedzialnocia
Adres siedziby spólki: ul. Konstruktorska 6, 02-673 Warszawa
NIP: 527-24-32-704
REGON: 015643380
Numer KRS: 197055
Sad Rejonowy dla Miasta Stolecznego Warszawy w Warszawie
XIX Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam
Marcin
Tomasz Staszewski
2006-07-01 06:08:05 UTC
Post by Nigel
[...]
Ja skargę na nich złożyłem do własnego urzędu i oni to już dalej
przekierowali.
Oczywiście poinformowali mnie o tym: US Warszawa-Mokotów, ul. Kujawska
1, 00-793.

A co? Też nie możesz się doprosić faktury?

pzdr

Tomek

Wyjeżdżasz na wakacje? Zaplanuj trasę z map24.
http://map24.interia.pl
Nigel
2006-07-06 11:57:48 UTC
Post by Tomasz Staszewski
Post by Nigel
[...]
Nie tylko faktury, ale tez karty gwarancyjnej. A mam pytanie, jak dlugo
od czasu zakupu mozna taka skarge zlozyc ? Bo ja jakis czas z nimi
walczylem o te dokumenty, i nie chcialbym zeby okazalo sie ze sprawa
jest juz nieaktualna.